Regulamin promocji „Świąteczny zjazd cenowy”
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Organizatorem promocji o nazwie „Świąteczny zjazd cenowy”, zwanej dalej „Promocją”, jest firma PUNT Sp. z o.o z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stryjeńskich 15A 15B m 5, NIP: 951-11-42-183, zwana dalej „Organizatorem”.
Celem Promocji jest nagradzanie Uczestników gratisem za dokonanie rezerwacji jachtu. Promocja obejmuje rezerwacje jachtu w Grecji lub Chorwacji w sezonie 2025, wyłącznie za pośrednictwem Organizatora.
Nagrodą w promocji (zwaną dalej „gratisem”) jest jeden z 4 tomów „Grecji dla żeglarzy” autorstwa Eli i Piotra Kasperaszków, wydawnictwa Almapress lub Przewodnik Żeglarski po Adriatyku „888 portów i zatok”.
Promocja obowiązuje w okresie od 16 grudnia 2024 do 31 grudnia 2024.
2. WARUNKI UCZESTNICTWA I PRZEBIEG PROMOCJI
Promocja przeznaczona jest dla wszystkich osób, które w okresie promocyjnym dokonały rezerwacji jachtu za pośrednictwem Organizatora. Rezerwacja jachtu może zostać dokonana w dowolny sposób (telefonicznie, mailowo, online). Potwierdzeniem rezerwacji jest dokonanie wpłaty zgodnie z harmonogramem zawartym w Umowie Czarteru Jachtu oraz odesłanie podpisanego dokumentu drogą mailową do Organizatora.
W promocji mogą wziąć udział osoby fizyczne mające pełną zdolność do czynności prawnych.
Uczestnik promocji dokonuje wyboru, którą książkę z wymienionych poniżej chciałby otrzymać jako gratis i o swojej decyzji informuje Organizatora drogą mailową, nie później niż do dnia 10 stycznia 2025 r.
- Tom 1 Zatoka Sarońska, Zatoka Argolidzka, Cyklady
- Tom 2 Morze Jońskie, Południowo-Zachodni Peloponez
- Tom 3 Sporady Północne, Dodekanez, Evia
- Tom 4 Grecja Północna, Wyspy Egejskie (północne i wschodnie), Kreta
- Przewodnik Żeglarski po Adriatyku 888 portów i zatok wydanie 2024/2025
Klient może odmówić przyjęcia gratisu.
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży / Umowy Czarteru Jachtu, Uczestnik ma obowiązek zwrócić gratis w stanie nienaruszonym.
Gratis będzie wysyłany jednorazowo, po zakończeniu promocji, na wskazany przez Uczestnika adres paczkomatu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, na koszt Organizatora, nie wcześniej niż w styczniu 2025 r. W przypadku zwrotu / nieodebrania przesyłki z paczkomatu ponowna wysyłka będzie możliwa jedynie na koszt Uczestnika.
3. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji prosimy zgłaszać mailowo na adres biuro@punt.pl. Pisemna reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko i dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji. Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora w terminie 14 (czternastu) dni od daty ich otrzymania. Uczestnik zostanie o sposobie rozpatrzenia reklamacji powiadomiony drogą elektroniczną. Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z Promocją będą rozstrzygane przez Sąd właściwy według obowiązujących przepisów.
4. INFORMACJA O DANYCH OSOBOWYCH
Organizator informuje, że jest administratorem danych osobowych Uczestników przetwarzanych w celu
Promocji. Są to te same dane, które wymagane są do zawarcia umowy czarteru. Będą one przetwarzane w czasie trwania Promocji, w celu wykonania praw i obowiązków związanych z Promocją, a następnie w okresie archiwizacji.
Uczestnik, którego dane osobowe dotyczą ma prawo dostępu do nich, prawo żądania ich sprostowania w przypadku, gdy są nieaktualne lub niezgodne z rzeczywistością, a w przypadkach przewidzianych przepisami prawa może także żądać ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia, oraz może wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jej danych osobowych. Uczestnik ma także prawo przenoszenia danych.
Więcej szczegółowych informacji na temat przetwarzania danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.punt.pl.
Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie, w każdym czasie bez podania przyczyny. Zmiany w regulaminie nie mogą jednak naruszać praw nabytych przez Uczestników.