Skontaktuj się z nami tel. +48 22 446 83 80

Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO PUNT

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

Sklep internetowy, działający pod adresem www.punt.pl/sklep – zwany w dalszej części regulaminu „SKLEP”, prowadzony jest przez Punt Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dawniej: Punt Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.) z siedzibą w Warszawie, ul. Stryjeńskich 15A 15B lok. 5, 02-791 Warszawa, nr REGON 011628000, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy w Warszawie pod nr KRS 0000934857, zwana w dalszej części regulaminu „PUNT”.

2. ZASADY DOKONYWANIA ZAKUPÓW

2.1. SKLEP służy do dokonywania zakupów artykułów sprzedawanych przez firmę PUNT za pośrednictwem sieci Internet, których dostępność w biurze PUNT jest ograniczona.

2.2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia na stronie www.punt.pl/sklep, w tym wybór formy przesyłki a następnie przesłanie zamówienia.

2.3. Przyjęcie przez SKLEP zamówienia do rozpatrzenia jest potwierdzane drogą e-mailową. Mail zawiera między innymi wygenerowany przez system numer zamówienia. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie potwierdzenia zamówienia przez pracownika PUNT.

2.4. PUNT będzie dążyć do rozpatrzenia złożonego zamówienia w ciągu 48 godzin roboczych od momentu wpłynięcia zamówienia z zastrzeżeniem pkt 2.9. W przypadku braku potwierdzenia zamówienia drogą e-mailową przez firmę PUNT po upływie 48 godzin roboczych od momentu złożenia zamówienia, Zamawiający powinien skontaktować się z firmą PUNT telefonicznie lub droga e-mailową (biuro@punt.pl) i poinformować o zaistniałej sytuacji. Brak kontaktu ze strony Zamawiającego jest jednoznaczny z otrzymaniem przez Zamawiającego potwierdzenia zamówienia.

2.5. SKLEP przyjmuje zamówienia przez całą dobę we wszystkie dni roku. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta rozpatrywane będą w kolejności ich złożenia w pierwsze dni robocze następujące po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.

2.6. Zamawiający może wprowadzić ewentualne korekty do zamówienia wyłącznie do momentu jego ostatecznego potwierdzenia w trakcie rozmowy telefonicznej z pracownikiem firmy PUNT. Do tego momentu może również zrezygnować z zamówienia.

2.7. Podsumowaniem rozmowy z pracownikiem firmy PUNT będzie mail potwierdzający realizację zamówienia lub też jej anulowanie.

2.8. Zakupy w SKLEPIE mogą być dokonywane wyłącznie przez osoby pełnoletnie.

2.9. Wysyłając zamówienie, Zamawiający oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu sklepu, w szczególności z możliwością odstąpienia o umowy, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „o prawach konsumenta”, (Dz.U. 2014, poz. 827) i akceptuje jego postanowienia.

2.10. PUNT zastrzega sobie prawo odrzucenia błędnie lub częściowo wypełnionych formularzy zamówienia.

2.11. Zamówienia ze SKLEPU są realizowane na terenie Polski. Zamówienia należy składać w języku polskim. Oferta SKLEPU obowiązuje na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Zamówienia ze SKLEPU mogą być realizowane poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (do krajów UE), wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu warunków wysyłki z pracownikiem firmy PUNT.

2.12. Zamieszczone na stronach SKLEPU ceny są jedynie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Prezentowany katalog produktów nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a ma jedynie charakter informacyjny.

2.13. Ceny podawane w SKLEPIE są cenami wyrażonymi w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. PUNT zastrzega sobie prawo do zmiany cen bez uprzedniego informowania o tym Zamawiającego, z zastrzeżeniem że zmiany cen nie dotyczą zamówień będących w trakcie realizacji. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia zamówienia przez pracownika firmy PUNT.

2.14. Poza zmianą ceny PUNT zastrzega sobie prawo do zmiany ilości towarów w SKLEPIE, wycofywania poszczególnych produktów z oferty, wprowadzana nowych towarów, przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży.

2.15. PUNT w momencie sprzedaży wystawia dokument jakim jest paragon lub faktura VAT, zgodnie z życzeniem Zamawiającego wyrażonym podczas wypełniania druku zamówienia.

2.16. Od 1 stycznia 2020 r., zgodnie z nowym brzmieniem art. 106b ust. 5 ustawy o VAT, Zamawiający może uzyskać fakturę po wystawieniu paragonu, na rzecz podatnika podatku lub podatku od wartości dodanej, wyłącznie jeżeli paragon potwierdzający dokonanie tej sprzedaży zawiera numer, za pomocą którego Nabywca towarów jest zidentyfikowany na potrzeby podatku lub podatku od wartości dodanej (NIP). W celu uzyskania paragonu z numerem NIP Nabywcy, należy podać, najpóźniej w momencie składania zamówienia, w Uwagach do zamówienia lub mailem na adres biuro@punt.pl, numer NIP Nabywcy z adnotacją „NIP do paragonu”.

3. WARUNKI DOSTAWY TOWARÓW ORAZ WARUNKI PŁATNOŚCI

3.1. Zamawiający może wybrać następujące formy dostawy zamówionego towaru:

a. odbiór osobisty w biurze PUNT,

b. dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej.

3.2. W przypadku wyboru przez Zamawiającego sposobu dostawy określonego w punkcie 3.1.b płatność za zamówione towary może zostać dokonana wyłącznie w formie przedpłaty na rachunek PUNT.

3.3 Przesyłka GRATIS (kurier) dotyczy wyłącznie uczestników nadchodzących czarterów, rejsów i szkoleń. Przesyłka GRATIS (kurier) dotyczy wysyłki na terenie Polski.

3.4. Towar zostanie wysłany do Zamawiającego po otrzymaniu wpłaty. Standardowo przesyłki są nadawane w ciągu 1-2 dni od momentu zaksięgowania wpłaty.

3.5. Niezbędnym warunkiem odbioru osobistego zamówionego towaru w biurze PUNT, jest okazanie dowodu tożsamości oraz podanie numeru zamówienia. W przypadku osobistego odbioru w biurze PUNT płatność może nastąpić jedynie gotówką.

3.6. PUNT zastrzega sobie prawo odrzucenia zamówienia jeżeli przesyłka nie zostanie odebrana. Koszt ponownej wysyłki pokrywa adresat (dotyczy również przesyłek na koszt nadawcy).

3.7. Koszt dostawy może ulec zmianie wraz ze zmianą cenników operatorów.

3.8. W sytuacji nie otrzymania przelewu po upływie 48 godzin roboczych od momentu wysłania drogą e-mailową przez firmę PUNT potwierdzenia zamówienia, zamówienie zostaje automatycznie anulowane.

4. CZĘŚCIOWA KOMPLETACJA ZAMÓWIENIA

4.1. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Zamawiający jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

4.2. W przypadku nie podjęcia przez klienta żadnej decyzji dotyczącej częściowej kompletacji zamówienia w przeciągu 4 dni, zamówienie zostaje automatycznie anulowane. O anulowaniu zamówienia Zamawiający zostanie poinformowany drogą mailową.

5. REKLAMACJE I GWARANCJE

5.1. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy, lub skierowania reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy Zamawiający powinien odesłać wadliwy produkt na adres biura PUNT dostępny na stronie internetowej www.punt.pl w zakładce kontakt. Firma PUNT nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

5.2. Reklamacja powinna zawierać opis wady towaru oraz dokument zakupu.

5.3. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez biuro PUNT przesyłki z reklamowanym produktem.

5.4. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania towaru), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

5.5. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, firma PUNT zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

6. POLUBOWNE ROZPATRYWANIE SPORÓW

6.1. Zamawiający ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Dotyczy to m.in. sytuacji, gdy wynik procedury reklamacyjnej przeprowadzonej przez PUNT jest dla Zamawiającego niezadowalający. M.in.:

a. Zamawiający może zwrócić się o rozstrzygnięcie sporu przez stały sąd polubowny działający przy właściwym wojewódzkim inspektoracie Inspekcji Handlowej (art. 37 ustawy o Inspekcji Handlowej). Regulamin organizacji i działania stałych sądów polubownych określa w drodze rozporządzenia Minister Sprawiedliwości,

b. Zamawiający może wystąpić o pozasądowe rozwiązanie sporu z przedsiębiorcą do podmiotu uprawnionego do rozstrzygania sporów tego rodzaju, na zasadach i w trybie określonym przepisami ustawy z dnia 23.09.2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. poz. 1823). Właściwym podmiotem uprawnionym do rozstrzygania sporu jest Mazowiecki Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej w Warszawie http://wiih.org.pl .

6.2. Powyższe formy rozstrzygania sporów mają dobrowolny charakter i uzależnione są od zgody obu stron sporu na dany tryb rozstrzygnięcia (powyższe postanowienia nie oznaczają, iż PUNT wyraża w niniejszym Regulaminie zgodę na rozstrzygnięcie przyszłych sporów w ww. formach, a mają na celu poinformowanie Zamawiającego o możliwościach pozasądowego zakończenia sporu).

6.3. Na stronie internetowej m.in. Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Konsument może znaleźć szczegółowe informacje dotyczące pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów.

6.4. PUNT realizując obowiązek wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 524/2013 w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) zamieszcza łącze elektroniczne do platformy ODR. Platforma ODR służy do rozpatrywania sporów wynikających z krajowych lub trans granicznych umów zawieranych przez Internet: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL

7. ZWROTY ZAKUPIONYCH TOWARÓW

7.1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „o prawach konsumenta”, (Dz.U. 2014, poz. 827), Zamawiający może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej / firmy kurierskiej lub drogą mailową na adres biuro@punt.pl Oświadczenie o odstąpieniu od umowy SKLEP kliknij tutaj>>>

7.2. W przypadku podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy, Zamawiający powinien odesłać towar należycie zapakowany w terminie 14 dni od jego otrzymania. Koszty zwrotu towaru są pokrywane przez Zamawiającego.

7.3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

7.4. Zwrot pieniędzy nastąpi przez zwrot na wskazane w oświadczeniu przez Zamawiającego konto bankowe.

8. OCHRONA DANYCH

8.1. Administratorem danych osobowych jest firma PUNT Sp. z o.o. (dawniej: Punt Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.) z siedzibą przy ul. Stryjeńskich 15A 15B m. 5, 02-791 w Warszawie.

8.2. Wypełnienie danych w formularzu zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych Zamawiającego przez PUNT wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury i prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim, chyba że wymaga tego realizacja umowy np. firmie kurierskiej.

8.3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Brak ich podania może skutkować brakiem możliwości zawarcia umowy.

8.4. Dane osobowe Zamawiającego chronione są ustawą o ochronie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych. Szczegółowe informacje znajdują się w naszej Polityce Prywatności.

8.5. Zamawiający zawsze masz prawo do wglądu, aktualizacji i poprawy swoich danych osobowych, wysyłając e-mail na adres daneosobowe@punt.pl.

8.6. Zamawiającemu przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (obecnie jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych), prawo do przeniesienia swoich danych do innego podmiotu, który świadczy podobną usługę, prawo do bycia zapomnianym czyli usunięcia swoich danych z naszego systemu.

8.7. Dane Zamawiającego nie będą przechowywane przez okres dłuższy niż jest to niezbędne do realizacji umowy z uwzględnieniem wymagań ustawowych np. okresowi odpowiadającemu przedawnieniu roszczeń lub przepisom o rachunkowości.

9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

9.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy

9.2. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

9.3. W przypadku chęci zamówienia hurtowego, prosimy o kontakt na adres e-mail: biuro@punt.pl.

 

 

Punt

Stryjeńskich 15A lok 5 (1 piętro)

02-791 Warszawa

tel. +48 22 446 83 80

fax +48 22 894 00 42

 

info(@)punt.pl

MENU