Oceanis 37 | Tamelos

2008

One Way | Grecja | Lavrion (port miejski), Lavrion |
HDM Sailing
9.3 / 10

Informacje podstawowe

Jacht Oceanis 37
Rocznik 2008
Kraj Grecja
Region Ateny i okolice
Port Lavrion (port miejski)
Armator HDM Sailing
Liczba koi 8 (6+2)
Liczba kabin 3
WC 1
Długość 11.48 m
Szerokość -
Zanurzenie 1.9 m
Zbiornik wody 346 l
Zbiornik paliwa 130 l
Silnik 29 KM
Grot 2023
Genua 2023

Opinie o jachcie Oceanis 37 Tamelos

Krzysztof (2023-08-12)

Ocena jachtu

Sprawność techniczna jachtu

Wyposażenie jachtu

Komfort jachtu

Dodatkowy komentarz/opinia

Problemy z odpalaniem silnika z panelu w kokpicie. Silnik odpalany wg procedury awaryjnej wymagał specyficznego ustawienia włączników i bezpiecznika aby ładował akumulatory co niestety nie zostało czytelnie wyjaśnione przez pracownika HDM Sailing. Radio VHF miało uszkodzony wyświetlacz (w niektóre dni nie działał wyświetlacz!). Ogólnie jacht dobrze wyposażony ale no. brakowało kompletu złączek do prądu i wody i na szczęście raz udało nam się pożyczyć odpowiednią końcówkę do prądu i dokupić końcówkę z potrzebnym - popularnym gwintem 3/4’ do wody. Jacht bardzo wyeksploatowany jak na swój wiek.

Opinie o armatorze HDM Sailing

Liczba opinii: 9

Średnia ocena armatora:

9.3 / 10

Piotr (2024-09-21) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Lavrion | Sun Odyssey 49i Doris | 2008

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Dodatkowy komentarz/opinia

Bardzo dobra opinia. Jacht został nam wydany bardzo wcześnie (około 15tej), procedura check-in oraz check-out zero problemów. Dodatkowo: paliwo jest uzupełniane już w porcie macierzystym (cysterna) więc odpada czekanie w kolejkach do stacji.

Przemysław (2024-08-10) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Lavrion | Lagoon 400 Tulip | 2018

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Dodatkowy komentarz/opinia

Bardzo dobry armator nie robiący sztucznych problemów przy wyokrętowaniu.

Maciej (2024-05-25) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Lavrion | Oceanis 40.1 LOL | 2022

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Dodatkowy komentarz/opinia

Bardzo profesjonalnie, sprawnie i grzecznie. Żadnych problemów.

Marcin (2023-10-21) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Lavrion | Lagoon 450 Golden Dream | 2019

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Dodatkowy komentarz/opinia

Bardzo Dobra

Tomasz (2023-09-16) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Lavrion | Bavaria CRUISER 46 Okyalos | 2016

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Dodatkowy komentarz/opinia

Świetny ! Nie mam zastrzeżeń.

Jacek (2023-08-19) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Lavrion | Bavaria CRUISER 45 Arethousa | 2010

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Dodatkowy komentarz/opinia

Byłem miło zaskoczony zaangażowaniem armatora zarrówno przy checkin jak i checkout. Armator bardzo profesjonalny i okazał się uczciwy. 100 euro wydane przeze mnie na elektryka celem zdiagnozowania usterki w WC po dyskusji i argumentacji zostało mi zwrócone wraz z pełną kaucją POLECAM .

Krzysztof (2023-08-12) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Lavrion | Oceanis 37 Tamelos | 2008

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Dodatkowy komentarz/opinia

Może mam słabą pamięć i w poprzednich moich czarterach też tak to wyglądało, dlatego poproszę o potwierdzenie czy to jest standard, że; Odbieram jacht i zgodnie z oczekiwaniem armatora potwierdzam pisemnie listę wyposażenia i stan jachtu - ALE: gdy zdaję jacht to po weryfikacji wyposażenia i stanu technicznego jachtu włącznie z kontrolą zew poszycia i kilu przez nurka ARMATOR nie potwierdza mi pisemnie odbioru. Mam też uwagi do braku transparentności w rozliczaniu paliwa. Rozliczanie zużytego paliwa jest kompletnie pozbawione możliwości kontroli przez czarterującego. Przejmując jacht widzę stan paliwa na kontrolce 100% pod koniec rejsu na kontrolce wyświetlacza widzę poziom prawie 70% paliwa w zbiorniku. Zbiornik ma 130 litrów a cysterna zamówiona przez HDM Sailing wlewa do zbiornika na jachcie 92 litry…. tak jakby w zbiorniku było tylko 30% paliwa. Do tego silnik ma niedziałający licznik mtg i brak danych o średnim spalaniu. Zbiornik zapewne ma kształt nierównomierny i być może odczyt z kontrolki na wyświetlaczu wymaga interpretacji, jednak uważam, że Armator powinien w sposób transparentny przedstawić zasadność tego rozliczenia a tego nie robi.

Tadeusz (2023-05-13) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Lavrion | Bavaria C45 Amaryllis | 2019

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Dodatkowy komentarz/opinia

Godny polecenia....

Jarosław (2023-04-29) opinia zweryfikowana | czarter z bazy Lavrion | Bavaria CRUISER 45 Arethousa | 2010

Ocena armatora

Procedura zaokrętowania

Procedura wyokrętowania

Czystość

Dodatkowy komentarz/opinia

Pierwszy czarter w sezonie - jacht przez zimę sprawdzony był pobieżnie - na start kilka problemów ktorych na początku sezonu być nie powinno, min. niedziałające instrumenty, zepsuty roler foka.

Informacje dodatkowe

Umowa Czarteru zawierana jest między Firmą Czarterową a Czarterującym. Punt zapewnia możliwość prezentacji ofert Firm Czarterowych oraz pośredniczy w zawieraniu Umowy Czarteru. Firma Czarterowa jest odpowiedzialna za realizację umowy. Ewentualne reklamacje powinny być kierowane do Firmy Czarterowej bezpośrednio lub za pośrednictwem Punt.

Szczegóły mariny

Lavrion (port miejski)
Lavrion|Ateny i okolice|Grecja

Lotnisko

Ateny (ATH) 37 km